NYT FRA GREVE ROKLUB – November – 2 – 2023

Årets klubinitiativ 2023 i DFfR

Greve Roklub er nomineret til Årets klubinitiativ 2023 ved DFfR’s Awards 25/11 som foregår i Roskilde Roklub.

Baggrunden er en indstilling primært fokuseret på vores tiltag med at rekruttere, fastholde og skabe aktivitet for jeres medlemmer i klubben, som tilmed har resulteret i en positiv medlemsvækst i klubben. Indstillingen lægger også vægt på, at det har skabt et godt miljø i klubben, hvor der er kommet en god fællesfølelse.

Vi er oppe imod Sorø Roklub og Apenrader Ruderverein.

Hvem den endelige vinder bliver er op til ro Danmark, som frem til d. 23. november, vil have mulighed for at stemme på den kandidat de synes.

Så det er bare med at gå ind på roning.dk og stemme på Greve Roklub.

En nærmere beskrivelse af arrangementet er som følger:

Dansk Forening for Rosport afvikler – i samarbejde med Roskilde Roklub – DFfR Award Night igen år, den 25. november.

Vi skal igen i år fejre dansk roning, og de resultater som vi har opnået.

Vi håber du vil være en del af festlighederne og hjælpe os med at binde sløjfe på ro-sæsonen 2023, hvor vi skal fejre alle de resultater vi har opnået i dansk roning i årets løb.

Følgende priser bliver uddelt:

• Pokal til vinderklubben i Motionsturneringen, præsenteret af roinfo.dk – overrakt af HKH Prinsesse Benedikte
  • Årets Klubinitiativ
  • Årets Træner
  • Årets Unge Kaproer – overrakt af HKH Prinsesse Benedikte

Arrangementet starter kl. 18.00 i Roskilde Roklub, Havnevej 47b, 4000 Roskilde

Kl. 18.00 – Ankomst og velkomstdrink
kl. 19.00 – Officiel start på Award Night
Kl. 22.00 – Award Night slutter og HKH Prinsesse Benedikte forlader arrangementet

Priserne vil blive overrakt løbende

Tilmelding til arrangementet inkluderer:

• Adgang til arrangementet
  • Buffet
  • Fri vand/øl/vin indtil kl. 22.00

Frist for tilmelding den 15. november kl. 23.55.
Bemærk, at der er et begrænset antal pladser til salg.
En billet koster kr. 275,00 og kan bestilles på DFfR’s hjemmeside.

Det er også der du skal finde afstemningsrubrikken for hvilken roklub der skal have prisen for Årets klubinitiativ. Så gå ind på roning.dk og stem på Greve Roklub.