NYT FRA GREVE ROKLUB – Juli 2023

Salg af rotrøjer mv

Vi har et lille lager af rotrøjer som Ingrid sælger for kr. 100 pr. stk. Der er hængt et udvalg op på bøjler i klubhuset. Hvis det er noget du er interesseret i at købe så kontakt Ingrid herom. Hvis du også gerne vil have træningsdragt med klubbens logo kan det købes hos Poul Holm Sport, Drejergangen 12, 2690 Karlslunde, tlf. 46152400. De har de tryk/logo som vi bruger i klubben

Tur på Københavns Kanaler

Igen har vi været på en utrolig skøn tur rundt i København. Vejret var super godt, trods et par regndråber.

Vi hilste på Kongeskibet, men de hilste desværre ikke igen 😉

Kim måtte også lige være samaritaner for en ung gut.

Tak for en rigtig god dag med utrolig mange indtryk, snak, grin og lækre kager.

Pointkaproning

Her er resultatet efter løbet 21/6-23. Der deltog to inriggere samt en coastal i inriggerklassen og en kajak.  Næste gang der er pointkaproning er 9/8-23.

Inrigger

Tanja Frej Aasted1
Gry Lærke Jensen1

Nyt Whiteboard

Randi Mousing Hansen har skaffet klubben et whiteboard som stod på hendes arbejdsplads og ikke blev brugt. Det kommer nu op og hænge på væggen i klubhuset så vi kan anvende det ved kurser og møder og sikkert meget andet. Vi takker Randi mange gange.

Grill, vin og hygge samt navngivning af kajakker 5/8-23 kl. 18

Sommerferien er i fuld gang for mange, men det forhindrer os ikke i at have et festligt arrangement.

Vi tænder grillen og deltagerne medbringer selv deres livret som kan tilberedes på grillen. Klubben sørger for salat mv.

Inden vi spiser skal vi have navngivet de 4 nye kajakker. Navngivningen foretages af nogle af vore aktive kajakroere. Kom og vær med til at vi officielt tager de nye kajakker i brug og find ud af hvilke fine navne de skal have.

Tilmelding er som sædvanlig på holdsport.

Kontrol af redningsveste

Anne Mette og Keld har været i gang med at gennemgå alle vores redningsveste for at kontrollere om de nu også fungerer hvis uheldet er ude. Heldigvis er de alle i orden, så vi kan trygt bruge dem og være sikre på at de fungerer.

Udvidelse af bådebroen

Bjarne har været kreativ og flittig. Han har konstrueret en flydeponton som kan monteres på siden af vores bådebro så det bliver nemmere at komme i vandet med kajak, coastal og scullere. Der mangler lige en finpudsning af projektet, lidt mere vægt samt en anordning så den kan fastgøres til broen under brug.

Det er meningen at pontonen skal tages op hver gang efter brug, da den ikke kan klare al for megen søgang og bølgeskvulp. Det bliver spændende at se hvordan den kommer til at fungere. Flot arbejde og god ide Bjarne.

Medlemsmøde 22/8-23 kl. 19

Der er planlagt medlemsmøde tirsdag 22/8-23, hvor vi skal tage stilling til det oplæg til udvalgsstruktur som er sendt ud og hængt op i klubhuset. Vi glæder os til at se mange engagerede medlemmer til mødet. Skriv det ind i din kalender allerede nu og tilmeld dig på holdsport.

KALENDEREN

Alle mand på vandet 1/7-23 kl. 9

Inden de fleste drager på sommerferie skal vi forsøge at få alle både, inriggere såvel som kajakker på vandet, og have en fællestur til Staunings Ø. Her går vi i land og spiser frokost inden vi vender tilbage til Mosede Havn.

Det vil være en fantastisk syn hvis vi kunne få godt 30 medlemmer på vandet samtidig på fælles udflugt.

Grill, vin og hygge 5/8-23 kl. 18

Fællesspisning 9/8-23

Fællesspisningen i juli (12/7) aflyses, da alle vores fortræffelige kokke har ferie. Vi ønsker dem en god ferie og glæder os til at vi igen kan samles om god mad og hyggeligt samvær 9/8, hvor den næste fællesspisning afholdes. Så er du hjemme fra ferie så tilmeld dig på holdsport.

Bestyrelsesmøde 15/8-23

Medlemsmøde tirsdag 22/8-23 kl. 19